VÅRA TJÄNSTER


DINEK är en auktoriserad redovisningsbyrå som erbjuder kvalificerade och prisvärda ekonomitjänster till små och medelstora företag. Vi hjälper till med hela eller delar av er ekonomiprocess där vi tillsammans finner den bästa lösningen för ditt företags behov.

ADMINISTRATION


Vi gör din ekonomiadministration effektivare så att du kan ägna dig åt din kärnverksamhet. På så vis sparar du tid och resurser. Tillsammans lägger vi upp rutiner som anpassas efter era önskemål och behov. Genom ordning och reda ser vi till att du alltid har rätt och aktuell ekonomisk information om ditt företag. Att ha kontroll över sin ekonomiadministration är något som utmärker framgångsrika företag. Låt oss hjälpa dig med detta medan du fokuserar på din kärnverksamhet och det som skapar mervärde för dig och dina kunder.



DIGITAL HANTERING


DINEK strävar efter att digitalisera stora delar av din administration och redovisning. Vår inställning är att det går att spara både tid och administrationskostnader, samtidigt som vi skonar miljö och får snabbare spårbarhet genom utnyttjandet av digitala verktyg. Du som kund väljer dock alltid själv i vilken omfattning du vill att din administration digitaliseras. Oavsett finns vi alltid här för att sköta hela processen eller som ett enkelt stöd och bollplank.   


EXEMPEL PÅ VÅRA TJÄNSTER


  • Företagsregistrering till Bolagsverket och Skatteverket
  • Upprättande av stämmoprotokoll mm
  • Löneadministration
  • Arbetsgivarintyg
  • Kontrolluppgifter
  • Myndighetsrapportering
  • Kontakt med bank, försäkringskassa m.fl.
  • Strukturera administrativa rutiner